polityka prywatności/regulamin

Polityka Prywatności

Na podstawie: RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119)

I. Polityka prywatności administratora zawiera informacje dotyczące:

  1. przetwarzania danych osobowych i innych informacji dotyczących użytkowników strony internetowej (zwanej dalej „Stroną”); 
  2. przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją zamówienia w sklepie internetowym poprzez formularz rejestracyjny w związku z umawianiem usługi.
  3. przetwarzania danych osobowych i innych informacji dotyczących użytkowników Instagrama na profilu administratora pod nazwą  (link do profilu)
  4. przetwarzania danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym online dostępnym na stronie internetowej;
  5. przetwarzania danych osobowych zawartych w korespondencji elektronicznej;
  6. przetwarzania danych osobowych podczas kontaktu telefonicznego;
  7. w polityce zawarte są także wszystkie informacje, które osoby, których dane dotyczą, powinny otrzymać zgodnie z RODO.

II. Polityka prywatności administratora zawiera informacje o przetwarzaniu danych pozyskiwanych przez Stronę, w tym stosowania plików cookies lub innych podobnych technologii.

Administratorem danych osobowych jest Justyna Marchwiany prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Psycholog Justyna Marchwiany z siedzibą w Hedwiżyn 7a, 23-400 Biłgoraj, NIP: 9182186847, REGON: 528323088

Z administratorem danych można kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: psycholog@justynamarchwiany.pl lub pod adresem korespondencyjnym: Hedwiżyn 7a, 23-400 Biłgoraj lub pod numerem telefonu 794358286

a) STRONA INTERNETOWA:

Działanie Strony 

  1. W celu realizacji usługi Strony usługodawca przetwarza informacje dotyczące urządzenia użytkownika w celu zapewnienia poprawności działania usług: adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji, dane przeglądarki internetowej, dane dotyczące urządzenia, dane dotyczące aktywności na Stronie, w tym na poszczególnych podstronach. 
  2. Informacji te nie zawierają danych dotyczących tożsamości użytkowników, lecz w połączeniu z innymi informacjami mogą stanowić dane osobowe i w związku z tym administrator obejmuje je pełną ochroną przysługującą na gruncie RODO.
  3. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji usługi Strony oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem zgody na stosowanie określonych plików cookies lub innych podobnych technologii, wyrażonych przez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez użytkownika ze Strony.

Reklamacje

 

  1. W celu rozpatrywania reklamacji usługodawca przetwarza dane osobowe użytkowników składających reklamację, w szczególności adres e-mail, imię, nazwisko, treść reklamacji, okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji, informacje pozyskane w toku rozpatrywania reklamacji, w tym wyjaśnienia zdarzenia będącego jej przyczyną. W toku rozpatrywania reklamacji usługodawca może przetwarzać szereg innych informacji, w tym imię i nazwisko użytkownika, informacje o korzystaniu przez użytkownika z usług, pliki cookies lub inne podobne technologie, informacje o urządzeniach. 
  2.  Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji usług i są przetwarzane przez czas niezbędny do rozpatrzenia reklamacji oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po zakończeniu postępowania reklamacyjnego w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec usługodawcy zgodnie z informacją zawartą poniżej.

Postępowanie wyjaśniające, dochodzenie roszczeń

 

  1. W przypadku podjęcia postępowania wyjaśniającego dotyczącego ewentualnego naruszenia postanowień polityki lub przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów, postępowania w celu dochodzenia roszczeń przez administratora lub przez innych użytkowników lub podmiotów, obrony przed roszczeniami użytkowników lub innych podmiotów, administrator może przetwarzać dane osobowe określonych użytkowników do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem użytkownika, który zazwyczaj wynosi 3 lata zgodnie z Kodeksem cywilnym, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy.
  2. Jeżeli dane osobowe będą przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń innych użytkowników, dane te mogą zostać udostępnione w tym celu innemu użytkownikowi lub podmiotowi lub uprawnionemu na mocy przepisów prawa organowi publicznemu, np. sądom, policji, prokuraturze.
  3.  Dane te będą wówczas przetwarzane, w tym udostępniane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa dotyczących obowiązku rozpatrywania reklamacji, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na dochodzeniu swoich roszczeń względem użytkownika. Prawnie uzasadniony interes administratora będzie wówczas celem nadrzędnym wobec praw i wolności usługobiorcy.

Działania marketingowe i PR administratora

Na Stronie administrator może zamieszczać informacje marketingowe o swoich produktach lub usługach. Wyświetlanie tych treści jest dokonywane przez administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem administratora polegającym na publikacji treści związanych ze świadczonymi usługami oraz treści promocyjnych akcji, w które administrator jest zaangażowany. Jednocześnie działanie to nie narusza praw i wolności użytkowników, użytkownicy spodziewają się otrzymywania treści podobnej zawartości, a czasem nawet tego oczekują lub jest to ich bezpośrednim celem wizyty na Stronie.

Pliki cookies

Strona internetowa korzysta z plików cookies własnych oraz plików cookies podmiotów trzecich.  

I. Pliki Cookies własne:

  1. Pliki cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę internetową (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta osoba odwiedzająca Stronę). 
  2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania przez osoby odwiedzające Stronę w następujących celach:
  1. zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy dostępnych na Stronie; 
  2. dostosowywania zawartości Strony do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze Strony;
  3. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Strony;
  4. zapamiętywanie usług, które zostały dodane do koszyka, żeby złożyć zamówienie.
  1. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików cookies – w tym ostatnim wypadku może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Strony.
  2. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików cookies przez Stronę – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies.
  3. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
  1. w przeglądarce Chrome
  2. w przeglądarce Firefox
  3. w przeglądarce Opera
  4. w przeglądarce Safari
  5. w przeglądarce Microsoft Edge.

II. Pliki Cookies podmiotów trzecich:

Administrator korzysta z zewnętrznych narzędzi, które wykorzystują pliki cookies, takich jak

Google Analytics, Google Ads a także ze strony internetowej może nastąpić przekierowanie na serwisy społecznościowe: Instagram

Google Analytics

Google Analytics jest zewnętrznym narzędziem analitycznym dostarczanym przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Narzędzie Google Analytics pozwala właścicielom stron internetowych i aplikacji, poznać zasady korzystania z tych stron www i aplikacji przez użytkowników.

Narzędzie może używać zestawu plików cookies w celu zbierania informacji i generowania raportów ze statystykami na temat użytkowania witryny. Gromadzone dane nie umożliwiają identyfikacji poszczególnych użytkowników. Głównym rodzajem plików cookie używanych przez Google Analytics jest „_ga”.

Oprócz raportowania statystyk użytkowania strony dane zbierane przez Google Analytics mogą również ułatwiać, razem z niektórymi opisanymi wyżej plikami cookies, wyświetlanie bardziej trafnych reklam w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci.

Informacje wskazane powyżej, pochodzą ze strony www: 

https://policies.google.com/technologies/types?hl=pl

Okres przechowywania danych o użytkownikach i zdarzeniach powiązanych z plikami cookies, identyfikatorami użytkowników lub identyfikatorami wyświetlania reklam wynosi 26 miesięcy.

Następnie, po zakończeniu okresu przechowywania dane będą automatycznie usuwane raz w miesiącu.

Firma Google uzyskała certyfikat ISO 27001 obejmujący systemy, aplikacje, personel, technologie, procesy i centra danych obsługujące różne usługi Google, w tym Google Analytics.

Wszelkie pozostałe informacje związane z prywatnością i bezpieczeństwem danych, można znaleźć pod adresem:

 https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=pl&ref_topic=1008008  

Google Ads

Google Ads jest zewnętrznym narzędziem reklamowym przeznaczonym do promowania produktów i usług w wyszukiwarce Google, w serwisie YouTube i na innych stronach. Za jego obsługę odpowiada Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Korzystając z tego narzędzia w zakresie działań reklamowych, opieramy się na naszym prawnie uzasadnionym interesie tj. na marketingu własnych produktów lub usług.  

Google Ads wyświetla nasze reklamy, gdy użytkownicy szukają w Internecie naszych produktów i usług. Dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii Google Ads ułatwia docieranie do potencjalnych klientów w chwili, gdy są gotowi do wykonania działania.

Funkcje Google Ads, takie jak remarketing czy kierowanie na listę klientów, umożliwiają tworzenie i przesyłanie list odbiorców wykorzystywanych do kierowania reklam w mediach Google i na stronach zewnętrznych.

Korzystanie z narzędzia Google Ads nie prowadzi do gromadzenia danych użytkowników, które pozwoliłby na ich identyfikację. Z drugiej strony należy pamiętać o tym, że Google może dokonywać takiego zestawienia danych, które prowadzi do nadania im charakteru danych osobowych. Powyższe pozostaje jednak poza zakresem naszej odpowiedzialności, a wynika z realizacji tych działań przez Google (umowa zawarta z użytkownikiem usług Google). 

Zarządzanie ustawieniami reklam jest możliwe bezpośrednio na stronie Google, gdy nie chcesz otrzymywać personalizowanych reklam: https://adssettings.google.com/authenticated.

Wszelkie pozostałe informacje związane z kontrolowaniem informacji gromadzonych przez Google w witrynach i aplikacjach, można znaleźć pod adresem: 

https://policies.google.com/technologies/partner-sites

Narzędzia społecznościowe

Na stronie internetowej po kliknięciu przez użytkownika w ikonę odpowiedniego portalu społecznościowego, może nastąpić przekierowanie do Instagram, co oznacza, że w Twojej przeglądarce zostanie nawiązane połączenie z tym serwisem społecznościowym. Informacje, które uzyskuje serwis, gdy nie jesteś do niego zalogowany lub nie posiadasz na nim konta to: wyświetlenie naszej strony internetowej w Twojej przeglądarce oraz Twój adres IP. Informacje takie są przesyłane i przechowywane na serwerze właściciela danego serwisu społecznościowego. W przypadku zalogowania do odpowiedniego serwisu społecznościowe, zbierane i przetwarzane są dane osobowe na zasadach opisanych w Politykach Prywatności tych serwisów.

Zobacz, jak kwestie związane z ochroną prywatności zostały uregulowane w poszczególnych serwisach społecznościowych:

b) PROFIL FIRMOWY NA INSTAGRAMIE

Prowadzenie profilu

 

  1. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników w celu umożliwienia im korzystania z jego profilu firmowego na Instagramie. Administrator posiada informacje o:

e) osobach obserwujących jego profil,

f) polubieniach,

g) wyświetleniach na Instagram stories,

h) aktywności użytkowników,

i) treści komentarzy zamieszczanych przez użytkowników.

  1. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji usług.

Realizacja kontaktu z użytkownikami 

 

  1. W celu umożliwienia kontaktu administratora z użytkownikiem, administrator przetwarza informacje dotyczące osób kontaktujących się z administratorem za pośrednictwem wiadomości wysyłanych przez Instagram, w szczególności imię i nazwisko lub nazwę użytkownika na serwisie Instagram, treść korespondencji (wiadomości, wątków). Wiadomości nie są przechowywane przez administratora w innych miejscach niż Instagram.
  2. Dane są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w prawnie uzasadnionym interesie administratora i użytkowników, polegającym na konieczności zapewnienia kontaktu pomiędzy użytkownikami a administratorem, a przetwarzanie tych danych nie narusza praw i wolności użytkowników.
  3. Treść korespondencji oraz informacje o kontakcie są przetwarzane przez czas niezbędny do załatwienia sprawy użytkownika oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po załatwieniu sprawy w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec administratora. Po tym czasie są one usuwane z poziomu profilu administratora, po czym administrator nie będzie mógł już dłużej zrealizować dostępu do tych danych. 

Postępowanie wyjaśniające, dochodzenie roszczeń

 

  1. W przypadku podjęcia postępowania wyjaśniającego dotyczącego ewentualnego naruszenia postanowień polityki lub przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów, postępowania w celu dochodzenia roszczeń przez administratora lub przez innych użytkowników lub podmiotów, obrony przed roszczeniami użytkowników lub innych podmiotów, administrator może przetwarzać dane osobowe określonych użytkowników do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem użytkownika, który zazwyczaj wynosi 3 lata zgodnie z art. 118 Kodeksu cywilnego, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy. 
  2. Jeżeli dane osobowe będą przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń innych użytkowników, dane te mogą zostać udostępnione w tym celu innemu użytkownikowi lub podmiotowi lub uprawnionemu na mocy przepisów prawa organowi publicznemu, np. sądom, policji, prokuraturze.
  3. Dane te będą wówczas przetwarzane, w tym udostępniane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa dotyczących obowiązku rozpatrywania reklamacji, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na dochodzeniu swoich roszczeń względem użytkownika. Prawnie uzasadniony interes administratora będzie wówczas celem nadrzędnym wobec praw i wolności usługobiorcy.

Działania marketingowe i PR administratora

  1. Na profilu Instagram, administrator może zamieszczać informacje marketingowe o swoich produktach, usługach lub eventach, które organizuje lub w których bierze udział.
  2. Wyświetlanie tych treści jest dokonywane przez administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem administratora polegającym na własnych działaniach marketingowych. Jednocześnie działanie to nie narusza praw i wolności użytkowników, którzy spodziewają się otrzymywania treści podobnej zawartości, a czasem nawet tego oczekują, w szczególności ze względu na specyfikę działania Instagrama.

c) FORMULARZ KONTAKTOWY ONLINE 

Udzielenie odpowiedzi, załatwienie sprawy

  1. Treść korespondencji oraz informacje o kontakcie są przetwarzane przez czas niezbędny do załatwienia sprawy użytkownika, w tym do przesłania informacji marketingowych o wybranych usługach lub produktach oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po załatwieniu sprawy w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec administratora.
  2. Dane te będą wówczas przetwarzane w celu realizacji usługi formularza kontaktowego online świadczonej drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  3. W zakresie przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub marketingu bezpośredniego za pomocą telefonicznych urządzeń końcowych dane będą przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez wyraźne działania potwierdzające (art. 6 ust. 1 lit. a w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), polegające na uzupełnieniu odpowiedniego pola do wpisania adresu e-mail lub numeru telefonu.

Dochodzenie roszczeń

 

  1. W przypadku konieczności dochodzenia roszczeń przez administratora lub przez innych użytkowników lub podmiotów, obrony przed roszczeniami użytkowników lub innych podmiotów, administrator może przetwarzać dane osobowe określonych użytkowników zawarte w formularzu kontaktowym online do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem użytkownika, który zazwyczaj wynosi 3 lata zgodnie z art. 118 Kodeksu cywilnego, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy. 
  2. Dane te będą wówczas przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na dochodzeniu swoich roszczeń względem użytkownika lub obrony przed roszczeniami. Prawnie uzasadniony interes administratora będzie wówczas celem nadrzędnym wobec praw i wolności usługobiorcy.

Statystyki korzystania z usług

  1. W celu poprawy jakości swoich usług administrator przetwarza informacje statystyczne dotyczące korzystania z formularza kontaktowego online i w tym celu korzysta z informacji statystycznych dostarczanych przez pliki cookies lub inne podobne technologie. 
  2. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na ułatwieniu korzystania z usług, poprawy jakości oraz funkcjonalności świadczonych usług, a przetwarzanie tych danych nie narusza praw i wolności użytkowników. 
  3. Dane te są przetwarzane w ramach bieżących działań administratora, lecz nie dłużej niż przez 60 dni od otrzymania informacji. Po tym czasie administrator może dalej przetwarzać ogólne dane statystyczne, które będą pozbawione jakichkolwiek informacji dotyczących poszczególnych użytkowników.

d) KONTAKT TELEFONICZNY 


  1. Administrator przetwarza informacje o numerze telefonu w celu kontaktu z klientami, potencjalnymi klientami oraz innymi osobami kontaktującymi się za pomocą numerów telefonu udostępnionych przez administratora do realizacji tego celu. 
  2. Administrator w zależności od sytuacji, w szczególności, gdy posiada już inne dane osoby dzwoniącej oraz w jakiej sprawie osoba dzwoni, przetwarza dane osobowe również w innych, uzgodnionych każdorazowo i indywidulanie celach, które są znane osobie dzwoniącej lub oddzielnie informuje o tym osobę, której dane dotyczą. 
  3. Przetwarzanie numerów telefonu oraz innych danych osobowych związanych z tą czynnością następuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez czas niezbędny do realizacji celów związanych z takim kontaktem, a w szczególności oczekiwanych przez osobę kontaktującą się.


e) KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA (E-MAIL):

  1. Administrator przetwarza informacje kontaktowe o nadawcach i adresatach korespondencji e-mailowej, zawarte w treści tej korespondencji, w celu:

a) umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz podejmowania kontaktu z adresatami;

b) dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami kontaktującymi się przez e-mail;

c) przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej;

d) ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.

2. Korespondencję przechowujemy przez rok, chyba że wiadomości zawierają treść istotną dla dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, wówczas wybrane wiadomości będziemy przechowywać do 3 lat, czyli do upływu terminu przedawnienia roszczeń, zgodnie z kodeksem cywilnym.

3. Podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w korespondencji e-mailowej jest:

  1. prawnie uzasadniony interes administratora danych oraz nadawców wiadomości elektronicznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – wobec korespondencji incydentalnej, polegający na umożliwieniu kontaktu elektronicznego z administratorem;
  2. dobrowolnie wyrażona zgoda poprzez wyraźne działanie potwierdzające – jeżeli nadawca wiadomości poprosi o udzielenie informacji dot. usług lub produktów, odpowiedź udzielona nadawcy będzie zawierać żądane przez nadawcę informacje, a wysłanie zapytania będzie oznaczało zgodę na przesłanie nadawcy przez administratora informacji handlowych na podany przez nadawcę adres e-mail w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi (art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną); wyrażoną zgodę można cofnąć w każdym momencie bez podawania przyczyny, lecz informacje handlowe wysłane po wysłaniu zapytania o nie, a przed cofnięciem zgody, będą wysłane zgodnie z prawem; cofnięcie zgody może uniemożliwić udzielenie pełnej odpowiedzi na zadane pytanie;
  3. prawnie uzasadniony interes administratora polegający na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z kodeksem cywilnym (art. 6 ust. 1 lit. f oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO).

f) Google Meet

  1. Administrator przetwarza adres e-mail, nazwę Klienta (także imię i nazwisko, jeżeli zostaną wskazane), pozwalającą na jego identyfikację, a wykorzystywane przy jego oznaczeniu w pokoju wirtualnym, a także wizerunek Klienta podczas wideorozmowy.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji usługi związanej z przeprowadzeniem konsultacji prawnej online. Wskazane dane są przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji usługi, a także rozpatrzenia ewentualnej reklamacji oraz nie dłużej niż przez rok po zakończeniu postępowania reklamacyjnego w celach archiwizacyjnych. Podstawą przetwarzania danych osobowych w przypadku dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami Klientów jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora). W tym przypadku administrator może przetwarzać dane osobowe określonych Klientów do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem Klienta.
  3. Szczegółowe informacje dot. bezpieczeństwa i prywatności w Google Meet, dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://support.google.com/a/answer/7582940#top&privacy&encryption&counterabuse&secure&incident&.
  1. Administrator ujawnia dane osobowe użytkowników wyłącznie podmiotom przetwarzającym na mocy zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu realizacji usług na rzecz administratora, np. hostingu i obsługi Strony, usługi IT, obsługi poczty elektronicznej, obsługi marketingowej i PR, księgowości, usług doradczych i prawnych, obsługi wideokonferencji.
  2. W zakresie profilu na Instagramie, w związku ze specyfiką tego serwisu, informacje o osobach obserwujących profil, o polubieniach, wyświetleniach na stories, a także treści komentarzy i inne informacje dostarczane przez użytkowników są jawne. Natomiast pozostałych informacji administrator nie ujawnia innym podmiotom. 

Dane osobowe będą przetwarzane w państwach trzecich tylko w niezbędnym zakresie w celu realizacji usług Administratora oraz nastąpi to z zachowaniem określonych środków (tj. na podstawie decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony wydanej przez Komisję UE lub na podstawie stosownych gwarancji, art. 44 i nast. RODO).

1) Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:

a) do informacji o przetwarzaniu danych – administrator przekazuje osobie zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych osobowych, podmiotach, którym są ujawniane i planowanym terminie usunięcia danych osobowych (po zakończeniu okresu przechowywania);

b) prawo do uzyskania kopii danych – administrator przekazuje osobie zgłaszającej żądanie kopię danych osobowych, które jej dotyczą;

c) prawo do sprostowania danych – administrator usuwa na żądanie ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełnia je, jeśli nie są kompletne;

d) prawo do usunięcia danych – administrator na żądanie usuwa albo anonimizuje dane osobowe, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych – administrator na żądanie zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które osoba, które dane są przetwarzane wyraziła zgodę – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętym okres przechowywania danych osobowych lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

f) prawo do przenoszenia danych – w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, administrator na żądanie wydaje dane osobowe dostarczone przez osobę, której dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych osobowych przez komputer;

g) prawo sprzeciwu (w tym w celach marketingowych) – osoba, której dane osobowe są przetwarzane może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora;

h) prawo wycofania zgody – w każdym momencie i bez podawania przyczyny, lecz przetwarzanie danych osobowych dokonane przed cofnięciem zgody nadal pozostanie zgodne z prawem. Cofnięcie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania przez administratora danych osobowych w celu, w którym zgoda ta została wyrażona

2)  Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:

  1. listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
  2. przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
  3. telefonicznie: (22) 531 03 00.
  1. Polityka prywatności może być uzupełniona lub uaktualniana zgodnie z bieżącymi potrzebami administratora w celu zapewnienia aktualnej i rzetelnej informacji użytkownikom dotyczącej ich danych osobowych i informacji o nich. O wszelkich zmianach polityki prywatności użytkownicy zostaną poinformowani na Stronie administratora. 
  2. Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od dnia jej zamieszczenia na stronie internetowej.
  3. Data publikacji: 04.07.2024 r.

Regulamin

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówienia konsultacji psychologicznej online przez formularz do zapisu na e-konsultacje. W pozostałych przypadkach wymagana jest pisemna zgoda prawnych opiekunów oraz konsultacja psychologiczna wideo lub telefoniczna z opiekunem prawnym.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zamówienia konsultacji psychologicznej online przez formularz do zapisu na e-konsultacje w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).
  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 z indeksem 1 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który nie korzysta z zapisu na e-konsultacje w ramach prowadzonej działalności zawodowej (zwany dalej Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) – osoba fizyczna dokonująca zamówienia konsultacji psychologicznej online przez formularz do zapisu na e-konsultacje – w zakresie nie związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z charakteru zamówionej e-konsultacji wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z innymi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności Polityką Prywatności i Polityką plików cookies.
  5. Konsultacja psychologiczna online/Usługa – usługa dostępna na stronie internetowej: https://www.justynamarchwiany.pl/booking/ będąca przedmiotem umowy o świadczenie Usług zawarta przez Klienta z Usługodawcą.
  6. Umowa o świadczenie Usług – umowa o świadczenie konsultacji psychologicznych online (spotkanie online na platformie Google Meet) za pośrednictwem strony internetowej :https://www.justynamarchwiany.pl /booking/.
  7. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2023, poz. 1610 t. j. z późn. zm.).
  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 z późn. zm.).
  9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020, poz. 344 z późn. zm.).
  10. Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2022, poz. 1648 z późn. zm.)
  11. ustawa z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów ( Dz.U.2001.73.763 z zm.),
  12. Usługodawca (Psycholog) – Justyna Marchwiany prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Psycholog Justyna Marchwiany z siedzibą w Hedwiżyn 7a, 23-400 Biłgoraj, NIP: 9182186847, REGON: 528323088
  13. Zamówienie – czynność podejmowana przez Klienta, polegająca na dokonaniu zamówienia konsultacji psychologicznej online przez formularz do zapisu na e-konsultacje, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia Umowy świadczenia usług drogą elektroniczną na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  1. Klient może zapisać się na konsultacje psychologiczne online po dokonaniu wyboru daty i godziny spotkania online, a także po uzupełnieniu odpowiednich pól formularza dostępnego na stronie internetowej pod adresem: https://www.justynamarchwiany.pl /booking/.
  2. Informacje o Usługach podane na stronie internetowej Usługodawcy, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Zasady i warunki dokonywania zapisu na konsultacje psychologiczne online określa niniejszy Regulamin.
  4. Zamówienie Usługi za pośrednictwem narzędzi dostępnych na stronie internetowej do automatyzacji procesów składania zamówienia (e-konsultacja) odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.

    Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
  1. Warunki i zasady składania Zamówień za pośrednictwem e-kalendarza w przypadku konsultacji psychologicznych online,
  2. Zasady zawierania Umów świadczenia usług, których przedmiotem są określone Usługi,
  3. Procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od tych Umów (Konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany),
  4. Warunkiem korzystania z Usługi e-konsultacji jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu złożenia i realizacji Zamówienia.
  5. Usługodawca udostępnia Klientowi Regulamin nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z Usługi e-konsultacji. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej.
  1. Korzystanie z Usługi konsultacji online możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:
  1. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Windows, Android, Mac OS.
  2. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies oraz
  3. posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  1. W przypadku, gdy Klient korzysta z Usługi konsultacji online na platformie Google Meet, oprócz wymagań określonych w ust. 1 pkt a-c powyżej, konieczne jest także wyposażenie urządzenia w mikrofon, ewentualnie słuchawki oraz kamerę internetową. Szczegółowa informacja dot. wzięcia udziału w konsultacji zostanie wysłana Klientowi przed wideokonsultacją. Klient przed skorzystaniem z Usługi sprawdza, czy posiadanego przez niego urządzenie spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usług przez Klienta, należy zwrócić się do Właściciela strony internetowej.
  2. Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym lub innym, z którego korzysta Klient (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi dostęp do Usług konsultacji online.
  3. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego i innych, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Usługi konsultacji online.
  1. W celu zamówienia konsultacji psychologicznej online należy wejść na stronę internetową: https://www.justynamarchwiany.pl/, a następnie wybrać bezpośrednio zakładkę z podstroną „Konsultacje”(https://www.justynamarchwiany.pl/konsultacje/), gdzie znajduje się formularz e-rezerwacji konsultacji lub przejść do innych podstron, do tych sekcji, gdzie znajduje się przycisk „Umów konsultację”, po kliknięciu w ten przycisk następuje przekierowanie do podstrony z formularzem e-rezerwacji konsultacji oraz należy dokonać:
  1. wyboru daty i godziny konsultacji,
  2. następnie uzupełnić formularz informacyjny o dane zawarte w polach obowiązkowych:
  1. imię,
  2. nazwisko,
  3. adres e-mail,
  4. ulica,
  5. numer domu,
  6. kod pocztowy,
  7. miasto,

a także dane zawarte w polach dobrowolnych:

  1. nazwa firmy (konieczne do wystawienia faktury VAT),
  2. NIP (konieczne do wystawienia faktury VAT),
  3. numer telefonu,
  4. numer mieszkania,

  1. na tym etapie, należy również zapoznać się i zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności, odznaczyć obowiązkowe checkboxy zgody, uzupełnić pole na dodatkowe informacje lub pytania, potwierdzić wskazane dane i zgody przez kliknięcie w przycisk „Zamawiam i płacę” lub w sytuacji, gdy chcemy zmienić datę i godzinę konsultacji, należy kliknąć w przycisk „Cofnij”,
  2. po kliknięciu w przycisk „Zamawiam i płacę”, następuje przekierowanie na stronę internetową pośrednika e-płatności, gdzie należy dokonać wyboru metody płatności. W zależności od wybranego sposobu płatności, zostaną wyświetlone dalsze komunikaty, a także po dokonaniu zapłaty Klient otrzyma na e-mail wiadomość z potwierdzeniem zaakceptowania terminu konsultacji oraz zawarcia umowy o świadczenie Usług. W przypadku wyboru formy konsultacji na platformie Google Meet, Klient w ciągu 24 godzin od otrzymania wskazanej wyżej wiadomości e-mail otrzyma wygenerowany link na spotkanie online na wskazany adres e-mail.
  3. Klient po przejściu ścieżki składania zamówienia, aż do kroku wskazanego w ust. 1 lit. e i jego finalizacji poprzez ostateczne potwierdzenie zamówionej Usługi i kliknięcie w przycisk „Zamawiam i płacę” ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty.
  4. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą Umowy o świadczenie usług, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  5. Jeżeli Klient po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem konsultacji uzna, że nie chce w niej uczestniczyć ma możliwość jej odwołania poprzez wysłanie e-maila zwrotnego z taką informacją, z zastrzeżeniem ust. 10.W przypadku, gdy Klient dokonał zapłaty w drodze przelewu elektronicznego, Usługodawca zwraca mu środki pieniężne w ciągu 7 dni roboczych na jego rachunek bankowy.
  6. Jeżeli Klient nie odwoła konsultacji 24 godziny przed umówionym terminem konsultacji (w przypadku terminów poniedziałkowych – w poprzedzający piątek do godz. 18:00, zaś w przypadku terminów następujących po dniu świątecznym – w ostatni poprzedzający je dzień roboczy do godziny 18:00) i nie pojawi się na umówionej konsultacji na Google Meet (czas oczekiwania 15 min) to wpłacona kwota w drodze przelewu elektronicznego – nie podlega zwrotowi.
  7. Klient może opcjonalnie wybrać zmianę terminu konsultacji. Zmiana terminu konsultacji może nastąpić tylko jeden raz na 24h przed pierwotnie wyznaczonym terminem. Jeżeli Klient dokona zmiany terminu konsultacji i następnie nie pojawi się na umówionej konsultacji na Google Meet, wówczas wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

Osoba zamawiająca konsultację odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania konsultacji przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klientów, za brak przekazania informacji Klientowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, ostatecznie nie dojdzie do realizacji Usługi.

  1. W razie braku połączenia się Klienta w przeciągu 15 min od momentu rozpoczęcia świadczenia usługi (konsultacje online) prowadzący psycholog ma prawo anulować spotkanie. Klientowi nie przysługuje wówczas prawo zwrotu pieniędzy za umówioną wizytę.
  2. Jeśli klient przewiduję opóźnienie połączenia z psychologiem prosi się o powiadomienie mailowe lub telefoniczne. Wówczas psycholog będzie oczekiwał na połączenie z Klientem.
  3. W przypadku spóźnienia, o którym mowa w punkcie 1 i 2 niniejszego paragrafu konsultacje nie będą przedłużane.
  4. Konsultacje psychologiczne trwają max 60 min., odbywają się w zarezerwowanym przez Klienta czasie i nie będą wydłużone.
  5. Usługodawca (Psycholog) biorąc pod uwagę aktualny stan psychiczny klienta może podjąć decyzję o konieczności odbycia konsultacji psychiatrycznej.  Może też odmówić udzielenia porady psychologicznej, jeżeli uzna, że konsultacja na odległość nie jest odpowiednia lub wystarczająca do zgłaszanego problemu.
  6. Usługodawca (Psycholog) może zaprzestać udzielania usług psychologicznych w stosunku do Klienta, który przekazuje treści o charakterze obraźliwym, agresywnym. Płatność dokonana przez Klienta nie będzie w takim wypadku zwracana. 
  7. Usługodawca nie świadczy usług Interwencji Kryzysowej. Osobom w poważnym kryzysie, sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu (myśli samobójcze, samookaleczenia, przemoc) lub osobom w ostrej fazie choroby psychicznej zaleca się bezwzględnie jak najszybszy kontakt z najbliższą placówką medyczną – np. Izbą przyjęć najbliższego szpitala lub kontakt pod numerem ratunkowym 112.
  8. W przypadku odwołania wizyty przez psychologa z powodów losowych, psycholog proponuje Klientowi spotkanie w najbliższym dogodnym dla Klienta terminie lub zwraca opłatę za wizytę, bądź jeśli Klient tego sobie życzy, opłata przenoszona jest na poczet kolejnej wizyty. 
  1. Usługodawca nie jest zobowiązany do prowadzenia medycznej historii choroby i leczenia, dlatego nie wydaje się skserowanej dokumentacji Klientowi. Na życzenie Klienta wydaje się jedynie odpłatne zaświadczenie.
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, że niezastosowanie się, bądź wybiórcze stosowanie się do zaleceń, jak również zatajenie informacji na temat stanu zdrowia lub podanie nieprawdy przez Klienta może wpłynąć na efekt świadczonej usługi psychologicznej, negatywnie wpłynąć na stan zdrowia Klienta.

Usługodawca nie świadczy działalności leczniczej w rozumieniu Ustawy o działalności leczniczej, w szczególności nie udziela konsultacji i świadczeń zdrowotnych w rozumieniu tejże ustawy. Usługa nie stanowi diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie mogą zastępować pacjentowi leczenia, realizowanego przez podmiot prowadzący działalność leczniczą.

1) Ceny Konsultacji psychologicznej online zamieszczone na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

2) Właściciel strony internetowej zastrzega sobie prawo do zmiany cen Konsultacji online prezentowanych na stronie internetowej, wycofywania oraz wprowadzania nowych Usług, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej. Obniżenie ceny następuje przy uwzględnieniu obowiązujących Sprzedawcę przepisów prawnych i będzie komunikowane w sposób w nich zastrzeżony.

3) Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Usługi:

  1. przelewem elektronicznym – w przypadku konsultacji online, dostępna jest tylko taka forma płatności; płatne bezpośrednio na konto Właściciela za pośrednictwem systemu Przelewy24 – na przelewie w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer Płatności. Udostępnienie (przesłanie) zamówionego Produktu lub linku na spotkanie online na platformie Google Meet i przeprowadzenie spotkania w wyznaczonym terminie lub realizacja rozmowy telefonicznej w wyznaczonym terminie, nastąpi po otrzymaniu przelewu. Regulamin e-płatności realizowany przez pośrednika płatności internetowych, dostępny jest pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin.
  2. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych lub promocyjnych. Do każdego Zamówienia Usługi wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej.



  1. Reklamacje można składać pisemnie, drogą elektroniczną na adres mailowy psycholog@justynamarchwiany.pl lub przy wykorzystaniu wzoru formularza stanowiącego załącznik do ustawy o prawach konsumenta.
  2. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie, numer rachunku bankowego Klienta, na który w razie uwzględnienia reklamacji Usługodawca zwróci Klientowi uiszczoną opłatę.

3. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej złożenia. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Usługodawca wystąpi do Klienta o jej uzupełnienie.

  1. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie Usługi.
  2. Dla zachowania terminu niezbędne jest przesłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie winno być przesłane papierowo lub drogą mailową w taki sposób, aby druga strona mogła zapoznać się z jego treścią.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą, a Usługodawca zwraca Klientowi zwrot wpłaty, jeżeli taką Klient dokonał.

Klient, korzystając ze strony internetowej zobowiązany jest w szczególności do:

niedostarczania i niepowielania treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

korzystania ze strony internetowej zgodnie z jej przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów,

niewykorzystywania strony internetowej do przesyłania lub zamieszczania w jej ramach niezamówionej Informacji Handlowej (spamu),

korzystania z całości treści zamieszczonych na stronie internetowej wyłącznie na użytek osobisty,

korzystania ze strony internetowej w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.

Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności oraz w Polityce plików cookies.

Zdjęcia oraz wszelkie materiały jak: teksty, nagrania, grafiki, logotypy, które zostały zamieszczone na stronie internetowej lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli (przeniesienie własności praw autorskich, licencja). Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Właściciela jest niezgodne z prawem i zabronione – ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994, Nr 24, poz. 83 z późn. zm.).

Z zastrzeżeniem zdania następnego Właściciel strony zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania strony internetowej, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Do zakupionych Usług stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w momencie złożenia żądania zamówienia/zakupu. Zmiany Regulaminu będą zgłaszane Klientom na stronie internetowej. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.

Po ukazaniu się na stronie głównej lub w innych miejscach do tego przeznaczonych na stronie internetowej informacji o zmianach w Regulaminie, Klient powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż aktywacja na stronie internetowej po takim ogłoszeniu stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Klienta.

Załącznik nr 1

Formularz reklamacyjny dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego
Zalacznik-nr-1.pdf

Załącznik nr 2

Formularz odstąpienia od umowy dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego
Zalacznik-nr-2.pdf